بهترین برندهای قفل دیجیتال جهان

نگاهی به بهترین برندهای قفل دیجیتال جهان

دسته بندی : آموزش و دانستنی‌ها
زمان مطالعه :

امروزه قفل‌های دیجیتال به عنوان یک تکنولوژی نوظهور‌ شناخته می‌شوند که با ورود خود جایگزینی ایده‌آل برای قفل‌های سنتی نیز محسوب می‌شوند. قفل‌‌ و دستگیره هوشمند نه تنها امنیت و آرامش بیشتری در خانه ایجاد می‌کند بلکه با وصل شدن به سایر دوربین‌های امنیتی و کنترل عبور و مرور از طریق کد عبور و یا اثر انگشت، به یکی از مهم‌ترین بخش ایمنی در قسمت ورودی ساختمان تبدیل شده‌ است. در این راستا استفاده از قفل‌ دیجیتال این امکان را برای کاربران خود به وجود آورده‌اند تا از راه دور و در کمترین زمان، درب منزل و یا محل کار خود را باز کرده و یا قفل کنند. در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا ضمن آشنایی بیشتر با مکانیزم قفل و دستگیره هوشمند، به معرفی بهترین قفل دیجیتال بپردازیم.

معرفی بهترین قفل هوشمند دیجیتالی در سرتاسر جهان

قفل دیجیتال سامسونگ

یکی از برند‌های معتبر در زمینه تولید قفل‌های دیجیتال، برند کره‌ای سامسونگ است که از سال ۲۰۰۵ تاکنون اقدام به تولید قفل‌های هوشمند کرده است. قفل هوشمند سامسونگ با امکان متصل شدن به سایر وسایل هوشمند همانند سنسورهای امنیتی و یا دوربین‌ها، امکاناتی نظیر کنترل عبور و مرور و مدیریت از راه دور درب‌ها را فراهم می‌کنند. همچنین این قفل‌ها در انواع رمزی، اثر انگشتی و قفل الکترونیکی کارتی موجود هستند که در نتیجه سطح بالایی از امنیت و راحتی را برای کاربران خود فراهم می‌کنند.

از دیگر فناوری‌های پیشرفته قفل‌های هوشمند سامسونگ می‌توان به قابلیت‌‌هایی همچون سیستم هشدار و تشخیص حمله، سیستم باز‌کننده ضد هراس و سنسور تشخیص آتش در آن‌ها اشاره کرد که در نتیجه موجب حفظ امنیت کامل منازل و محیط‌های اداری یا تجاری می‌شوند.

قفل دیجیتال کاداس

کاداس بزرگترین تولید کننده انوع قفل دیجیتال به سراسر جهان است. این کمپانی در حال حاضر سازنده 2 برند معتبر قفل دیجیتال به نام‌های کاداس و فیلیپس است. با این‌که در حال حاضر این کمپانی شامل 2 کارخانه با خط تولید کاملا اتوماتیک و تیم حرفه‌ای تحقیق و توسعه است، اما در حال تاسیس سومین کارخانه خود برای جوابگویی به نیازهای جهانی است، که مهر تایید قدرت خود را محکمتر به پای این صنعت بکوبد.

بهترین قفل هوشمند دیجیتالی

کمپانی کاداس با بهره‌گیری از جدید‌ترین فناوری‌ها و تکنولوژی‌های روز دنیا اقدام به تولید انواع قفل دیجیتال با دستگیره، بدون دستگیره، انواع قفل پول و پوش و قفل شیشه سکوریت نموده است. همچنین قفل‌های کاداس مطابق با انواع سیستم‌های هوشمند و قابل نصب بر روی درب‌های مختلف ساخته شده‌اند که تقریبا تمام قابلیت‌های مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار می‌دهند. تفاوت محصولات کاداس با دیگر برندها در 4 ویژگی خلاصه شده است:

    1. کیفیت متریال: کمپانی کاداس با استفاده از بهترین متریال امنیت بیشتری را برای جهانیان فراهم نموده است. به عنوان مثال استفاده از قطعات فلزی به جای پلاستیکی باعث دوام بیشتری محصولات شده است.
    2. تکنولوژی قابل اعتماد‌: در طراحی قفل کاداس امنیت و کیفیت ارجحیت بیشتری نسبت به تکنولوژی داشته است.
    3. دیزاین: برند کاداس به عنوان یکی از برترین قفل‌های دیجیتال از نظر طراحی و دیزاین شناخته شده است. تیم توسعه و تحقیق کاداس با همکاری دیگر اشخاص و کمپانی‌ها ظاهری متفاوت در طراحی قفل دیجیتال ایجاد نموده است. نمونه‌ای از این همکاری می‌توان به همکاری کاداس با شرکت لامبورگینی اشاره کرد.
    4. کارکرد محصول: عملکرد ساده با کمترین استهلاک از مهم‌ترین مزایای قفل دیجیتال کاداس است. همچنین با استفاده از این قفل متوجه عملکرد و مصرف کم باطری قفل‌ها خواهید شد.

قفل هوشمند گیتمن (Gateman)

یکی دیگر از انواع قفل دیجیتال که علاوه بر امنیت و راحتی، ظاهری زیبا نیز به ورودی منزل می‌بخشد، قفل دیجیتال برند گیتمن است. این برند در کنار برند‌های معروف دنیا از جمله سامسونگ، کاداس، میلر و … از اعتبار زیادی برخوردار است و در این راستا به عنوان یکی از بهترین برند قفل دیجیتال نیز محسوب می‌شود.

در مجموع قفل دیجیتال گیتمن، قفلی است که به دلیل فناوری پیشرفته مانند قفل کودک، قفل اتوماتیک، شب بند، قفل دوبل، آلارم هوشمند و … به عنوان قفلی امنیتی و غیر قابل نفوذ شناخته می‌شود. برند گیتمن با طراحی و کیفیت ساخت مطلوب به سرعت در بازار رشد کرده و امروزه به عنوان یکی از تامین‌کنندگان دستگیره هوشمند در کره، چین و ایران است.

سخن پایانی

در این مطلب سعی بر این نموده‌ایم که به معرفی برترین برندهای قفل دیجیتال موجود در بازار جهان بپردازیم. شناخت برندهای متنوع قفل هوشمند و آگاهی کامل نسبت به مشخصات آن‌ها، این امکان را برای شما فراهم خواهد آورد تا بتوانید انتخاب آگاهانه‌تری داشته باشید. شما برای افزایش امنیت ساختمان از کدام برند قفل دیجیتال استفاده می‌کنید؟

نظر خود را ثبت کنید