آیا جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران ممکن است؟

دسته بندی : ترفند های امنیتی
زمان مطالعه : ۴ دقیقه

این روز‌ها تکنولوژی در راستای کمک به انسان‌ها و افزایش کیفیت زندگی به پیش می‌رود. نگرانی از دزدیده شدن وسایل در باشگاه، اجتناب‌ناپذیر و جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران ضروری است. یکی از مهم‌ترین ارکانی که ورزشکاران در حال حاضر برای ثبت نام در یک باشگاه به آن دقت می‌نمایند، امنیت آن باشگاه است. چرا که قصد دارند مدت زمانی را در باشگاه سپری کنند و وسایل خود را در کمد باشگاه رها نمایند. پس اگر به عنوان مدیر یک مجموعه ورزشی در حال کار هستید، به موضوع امنیت بیشتر از پیش توجه نمایید.

امروزه نکته اصلی در ساخت تکنولوژی‌های جدید توجه به امنیت است. بسیاری از فناوری‌هایی که در ساخت محصولات به کار می‌رود نه تنها جنبه راحتی را برای افراد به همراه دارد بلکه توجه به ایمنی را نیز در نظر گرفته است. استفاده از فناوری‌های امنیتی در باشگاه‌ها نیز نگرانی و استرس در زمینه‌ی سرقت وسایل در باشگاه ورزشی را به حداقل خواهد رساند. با توجه به اهمیت این موضوع در ادامه به بررسی روش جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران می‌پردازیم.

کمد باشگاهی با طراحی استاندارد

یک کمد استاندارد برای ورزشگاه از اجناس خوب و باکیفیت ساخته می‌شود. بدنه‌ی این کمد باید از نظر ایمنی از جنس مناسبی تهیه شود و قفل آن نیز از سطح ایمنی بالایی برخورد باشد. به این ترتیب شانس جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران افزایش می‌یابد.

یکی از رایج‌ترین روش‌های باز کردن قفل درب کمد استفاده از دیلم می‌باشد. اما امروزه می‌توانید با تجهیز نمودن قفل الکترونیکی بر روی درب کمدها این ضعف را جبران کنید. انواع متنوعی از قفل الکترونیکی کمد در بازار موجود است که هر کدام با توجه به امکانات و فناوری‌های به کار رفته در آن‌ها قیمت‌های متفاوتی دارند. پس اگر به دنبال قفلی می‌باشید که بتواند ایمنی حداکثری را برای باشگاه ورزشی شما فراهم نماید، همین حالا با مشاوران کاداس تماس بگیرید تا شما را در این راه یاری نمایند.

قفل مناسب کمد باشگاهی

اگرچه مسئولیت سرقت وسائل در باشگاه ورزشی بر عهده‌ی خود افراد است، اما این‌که مدیریت از قبل حوادث را پیش‌بینی کند و برای آن‌ها چاره‌ای بیاندیشد می‌تواند موجب جذب بیشتر افراد به باشگاه شود. به همین دلیل معمولاً ورزشکاران ترجیح می‌دهند که به دور از استرس ناشی از سرقت وسایل‌شان در یک باشگاه امن ثبت نام کنند. یکی از روش‌های جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران استفاده از قفل‌های باشگاهی است.

قفل باشگاهی به نوعی قفل اطلاق می‌شود که در باشگاه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد و قابل نصب بر روی انواع درب کمد می‌باشد. قفل کمد در باشگاه‌ها در واقع نوعی کلید‌ الکترونیکی است که سیستم‌های متنوع امنیتی را شامل می‌شود. از آن‌جایی که معمولاً در باشگاه‌ها درب‌های متعددی وجود دارد، استفاده از قفل و کلید بسیار دشوار است. به همین دلیل قفل کمد هوشمند نقش موثری در بهبود مدیریت باشگاه خواهد داشت.

استفاده از قفل کمد باشگاهی هوشمند نه‌تنها به شما در مدیریت بهتر مجموعه کمک خواهد کرد بلکه با القاء حس امنیت به مشتریان، افراد بیشتری را به باشگاه شما جذب می‌نماید. استفاده از قفل‌های باشگاهی از بهترین راه‌حل‌هایی است که برای جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران باشگاه با هزینه‌ی مناسب و دقت بالا، به‌شمار می‌آید.

مزایای قفل باشگاهی

از جمله مهم‌ترین مزایای قفل مناسب برای باشگاه می‌توان به جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران اشاره کرد. از طرفی این قفل‌ها معمولاً در برابر رطوبت و گرما مقاومت مناسبی را از خود نشان می‌دهند ضمن این‌که معمولاً دیرتر از سایر قفل‌ها فرسوده می‌شوند.

همان‌طور که در بالا هم ذکر شد استفاده از تعداد زیادی کلید برای باز کردن درب‌های متعدد باشگاه‌ها بسیار دشوار است. قفل باشگاهی می‌تواند مدیریت را بسیار آسان نماید ضمن این‌که به‌نوعی تاثیر به‌سزایی از نظر ایجاد آرامش روانی در افرادی که به باشگاه مراجعه می‌کنند، خواهد داشت.

قفل کمد باشگاهی چیست

از آن‌جا‌یی‌که استفاده از قفل باشگاهی منجر به جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران می‌شود افراد بیشتری مایل خواهند بود به باشگاه‌هایی مراجعه کنند که مدیریت آن از قبل برای وسایل آن‌ها تدبیری اندیشیده باشد. در ضمن اگرچه اسم این قفل، باشگاهی است اما از آن می‌توان برای کمد بیمارستان‌ها، ادارات و … نیز استفاده کرد. به‌طور کلی از مهم‌ترین مزایای قفل باشگاهی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • قابلیت نصب روی انواع درب‌ها (آهنی، فلزی، چوبی و …)
  • نصب و استفاده‌ی آسان
  • بدون نیاز به سیم‌کشی
  • دارای حافظه‌ی داخلی و قابلیت تغییر زمان
  • سیستم ایمن
  • دارا بودن کلید مادری و امکان باز نمودن تمامی درب‌ها در مواقع لزوم
  • دارا بودن کلید جایگزین در صورت مفقودی از طریق خارج سازی کلید مفقود شده از مدار
  • شکل ظاهری مناسب و طراحی لوکس
  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه
  • قیمت مناسب و دامنه‌ی قیمتی گسترده برای هر بودجه‌ای
  • ایجاد امنیت در مکان‌های شلوغ
  • امکان اتصال باتری خارجی در هنگام اتمام شارژ
  • قفل شدن خودکار به محض بسته شدن درب
  • تغییر رمز قفل توسط مدیریت
  • دوام و اعتبار بسیار
  • مقاوم در برابر ضربه، حرارت و رطوبت

وضع قوانین برای جلوگیری از سرقت وسایل ورزشکاران

یکی از روش‌های دیگری که برای جلوگیری از سرقت می‌توان استفاده نمود، آگاهی سارقان از نبودن چیزی برای سرقت است. با وضع قوانینی برای جلوگیری از به همراه داشتن وسایل قیمتی همچون طلا، پول نقد، ساعت و … توسط ورزشکاران، احتمال دزدی در باشگاه کاهش خواهد یافت. پس فراموش نکنید حتما در هنگام ثبت نام به ورزشکاران یادآور شوید که وسایل گرانبها به همراه نداشته باشند.

کلام آخر
مدیران مجموعه‌های ورزشی همواره می‌توانند با استفاده از محصولاتی که در جهت ارتقا ایمنی به بازار عرضه شده‌اند، امنیت باشگاه ورزشی را افزایش داده و شرایط بهتری را برای باشگاه در نظر بگیرند. یکی از این روش‌ها که توانسته آرامش بیشتری را برای باشگاه‌ها به همراه داشته باشد، استفاده از قفل الکترونیکی است. همواره با استفاده از این قفل‌ها نه تنها امنیت را افزایش خواهید داد بلکه زیبایی و راحتی نیز افزایش خواهد یافت.

نظر خود را ثبت کنید