بهترین قفل درب منزل

بهترین قفل درب منزل ایمن و مقاوم در مقابل سارقان

دسته بندی : آموزش و دانستنی‌ها
زمان مطالعه :

صاحبان خانه به دنبال تامین هرچه بهتر امنیت خانه و اموال خود می‌باشند. قفل انتخابی برای درب باید ضد سرقت بوده و علاوه بر زیبایی، ایمنی خانه را بهبود بخشد. انتخاب بهترین قفل درب منزل دغدغه تمامی افرادی‌ست که به دنبال قفل دیجیتال با امکانات ویژه و استفاده آسان می باشد.

با نحوه خرید بهترین قفل در منزل دیجیتالی ایمن و مطمئن آشنا شوید

همانطور که می دانید، سرقت از زمان قدیم تا کنون دغدغه تمامی افراد بوده است. با این وجود ، اقدامات مختلف ضد سرقتی همراه با پیشرفت فناوری نیز در حال ظهور است. به این معنا که، اساسی ترین اقدامات برای حفظ آرامش و آسایش صورت گرفته است. در این میان استفاده از قفل مناسب در جلوگیری از نفوذ سارقین از اهمیت بالاتری برخوردار است. در انتخاب بهترین قفل برای ساختمان ابتدا نیاز است با انواع متنوعی که در حال حاضر در بازار موجود است آشنا شوید، تا بتوانید براحتی بهترین قفل درب را پیدا نمایید. در ادامه به معرفی انواع قفل خواهیم پرداخت:

قفل اهرمی دستگیره دار

قفل‌های اهرمی شکل و شمایلی همچون قفل‌های سنتی را دارا هستند. این نوع قفل شامل دستگیره اهرمی برای باز کردن درب و چفت کلیدخور، که توسط کلید فیزیکی برای باز و بسته کردن، می‌باشد. دستگیره اهرمی دیجیتال با ظاهر شیک و سبک خود اغلب برای درب اتاق‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

قفل ديجيتال درب منزل L7 کاداس

قفل دستگیره پوش پول دیجیتالی

در این نوع دستگیره بدلیل وجود یک سنسور بر روی دسته، بلافاصله بعد از اینکه دست خود را بر روی دستگیره گذاشته و آن را به سمت داخل هل می‌دهید، اثر انگشت شما را شناسایی کرده و اقدام به باز نمودن قفل خواهد کرد. در این نوع قفل به دلیل وجود شناسایی لیزری اثر انگشت از دقت بالایی در تشخیص اثر انگشت برخوردار است، بنابراین بهترین نوع قفل درب در ساختمان‌هایی که امنیت بالایی برخوردارند، شناخته شده است.

بهترین قفل دیجیتال کدام است؟

حال با شناخت قفل دیجیتال درب این سوال برای شما پیش خواهد آمد که کدام قفل‌ها، مناسب‌تر و ایمن‌تر برای استفاده خواهند بود. برای جواب به این سوال باید گفت که باید به جزئیات سازنده یک قفل توجه نمایید. از جمله این موارد:

کیفیت فلز استفاده شده در قفل: کیفیت فلز از جمله موارد اصلی تعیین کننده امنیت در قفل می باشد. بهترین قفل درب از فلز سنگین و قوی ساخته شده اند، که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارند. نوع متریال ساخت قفل و همچنین وزن قفل می توانند یار رسان شما در شناخت و انتخاب بهترین قفل در منزل باشد. معمولا این قفل ها از آلومینیوم و فولاد ساخته شده اند، که مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه را دارند.

اتصال قفل به سیستم های هوشمند : استفاده از بهترین نوع قفل و اتصال آن به وای فای، بلوتوث، امکان کنترل ورود و خروج را برای شما فراهم خواهد کرد. در نتیجه آسایش و امنیتی بیشتری را برای شما فراهم خواهد کرد.

ضد حریق؛ ضد سرقت : استفاده از قفل دارای سیستم آلارم هوشمند باعث می‌شود که در صورت بروز آتش سوزی یا تلاش سارقان برای ورود به ساختمان، آلارم موجود در قفل به صدا آمده و شما را از بوجود آمدن حوادث غیر قابل پیش بینی آگاه سازد.

قفل هوشمند درب منزل S100

بهترین قفل ضد سرقت کدام است؟

قفل دیجیتال درب ضد سرقت ترکیبی از فناوری پیشرفته و قفل های مکانیکی است. این قفل درب خانه نه تنها ضریب ایمنی بالاتری دارد بلکه راحت تر و بدون نگرانی است. این نوع قفل‌ها از تکنولوژی‌های مختلفی برای باز کردن قفل استفاده می‌کنند، اعم از اثر انگشت، رمز، تشخیص چهره و ریموت می‌باشند. طیف گسترده ای امکانات موجود در قفل، آن‌ها را به بهترین گزینه انتخابی برای درب های ضد سرقت تبدیل نموده است.

قابلیت‌های بهترین نوع قفل درب خانه

بیش‌تر سیستم‌های قفل‌های هوشمند دارای یک برنامه موبایل یا یک سیستم مرکزی هستند که از طریق آن می‌توانید:

  • رمز عبور قفل را تغییر دهید یا رمز عبور یا کلیدهای جدید به سیستم اضافه کنید؛
  • از عبور و مرور افراد به داخل یا خارج خانه مطلع شوید؛
  • به صورت از راه دور درب را قفل/باز کنید؛
  • ساعات خاصی را برای باز یا بسته بودن درب در نظر بگیرید (تا احیاناً اگر فراموش کردید که درب را قفل کنید خودش به صورت خودکار قفل شود)؛
  • (در صورتی که قفل امکان تعامل با سیستم هشدار حریق را داشته باشد) به قفل دستور دهید تا هنگام فعال شدن سیستم هشدار حریق به صورت خودکار باز شود.

و همچنین قابلیت‌های بسیار دیگری که می‌توانند بر اساس شرکت سازنده متفاوت باشند.

بهترین قفل درب چوبی

معمولا اغلب درب‌های ورودی و داخلی منازل و ساختمان‌ها از چوب ساخته و دارای ساختار چوبی می‌باشند، نصب و استفاده از قفل درب بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. تنها توصیه ما به شما در انتخاب قفل برای درب چوبی، قفل هوشمند درب منزل می‌باشد. کیفت متریال و دوام قفل درب خانه باعث افزایش امنیت درب چوبی خواهند شد.

در نظر داشته باشید که دستگیره دیجیتال بر روی درب‌های ضد سرقت چینی ممکن است با مشکل روبرو شوند، پس قبل از انتخاب و خرید با مشاوران ما در تماس باشید.

امیدوارم این مقاله در هنگام انتخاب بهترین قفل درب منزل برای شما مفید واقع شود. اگر می خواهید بهترین قفل در را با امنیت بالا و هزینه مقرون به صرفه خریداری کنید ، برای راهنمایی بیشتر با ما تماس بگیرید.

نظر خود را ثبت کنید