قفل دیجیتال درب ضد سرقت

قفل دیجیتال درب ضد سرقت

دسته بندی : آموزش و دانستنی‌ها
زمان مطالعه :

انتخاب قفل دیجیتال درب ضد سرقت مانند انتخاب موارد دیگر از فناوری هوشمند است. دلیل و نحوه انتخاب اولین تلفن هوشمند خود را به خاطر بسپارید. اگر فقط به یک تلفن همراه با عملکردهای اساسی مانند تماس ، پیام رسانی نیاز دارید ، نیاز شما بسیار اساسی است. بنابراین ، ممکن است نیاز شما به قفل درب دیجیتال نیز مشابه باشد. با این حال ، شما فقط شخصی هستید که به دنبال راحتی و سبک زندگی متفاوت می‌باشد، که با قفل دیجیتال درب دقیقا به خواسته خود خواهید رسید.

محصولات قفل الکترونیکی درب ضد سرقت با کیفیت بالا برای ایمن سازی اموال شما و هر چیزی در داخل ساختمان وجود دارد، حیاتی است. اما اینکه آیا قفل هوشمند برای شما مناسب است ، به دارایی و نیاز کاربر بستگی دارد. طیف گسترده ای از سیستم های ورود وجود دارد که باعث امنیت خانه شما می شود، لازم به ذکر است که قفل دیجیتال درب ضد سرقت قابل نصب بر روی انواع درب می‌باشند.

بهترین قفل هوشمند درب ضد سرقت منزل، آرامش خاطر خانواده شما

امروزه با پیشرفت تکنولوژی اولین گام در هوشمند سازی منازل استفاده از قفل دیجیتال می‌باشد. قفل الکترونیکی به منظور دسترسی سریع و آسان، زیبایـی، افزایش امنیت و حفاظت از خانه قابل نصب بر روی انواع درب از جمله درب ضد سرقت می‌باشند.

قفل دیجیتال درب آپارتمان k7
K7 بهترین قفل ضد سرقت درب منزل

شما هر روز برای خرید قفل اقدام نمی کنید. به ۳ دلیل زیر قفل الکتریکی درب ضد سرقت را خریداری می کنید: برای ساختن خانه جدید یا تجدید دکوراسیون یا نصب مجدد قفل دیجیتال درب ضد سرقت بر روی خانه‌های قدیمی برای افزایش امنیت. در حالی که بیشتر مردم این سبک را در نظر نمی گیرند ، اما شما باید ابتدا عملکردهای قفل درب ضد سرقت را بررسی کنید. تا با اولین قدم موفق به انتخاب دستگیره دیجیتال درب ضد سرقت با بالاترین کیفیت باشید.

انواع قفل ضد سرقت منزل

قفل ضد سرقت دارای مدل های گوناگونی می‌باشد، در ادمه به بررسی انواع این نوع قفل‌های زیبا خواهیم پرداخت:

قفل ضد سرقت کلیدی

اولین نسل از قفل‌های ضد سرقت نوع کلیدی آن بود، که به نسبت به قفل ضد سرقت هوشمند از قیمت پایین‌تری برخوردار است. ساختار و مقاومت آن‌ها به مراتب بالاتر از قفل‌های معمولی می‌باشد اما همچنان با کلید باز و بسته خواهند شد.

قفل ضد سرقت هوشمند

قفل ضد سرقت هوشمند مدرن‌ترین نوع قفل‌ها به حساب می‌آیند و از ایمنی بالایی برخوردارند. این نوع قفل‌ها قابل نصب بروی انواع درب ضد سرقت در منازل، ادره‌جات، سازمان‌ها و … می‌باشد. قفل‌های ضد سرقت دیجیتال به دلیل سیستم‌های امنیتی‌شان به بهترین نوع قفل برای تأمین امنیت خانه و محل کار تبدیل شده‌اند. قفل‌های ضد سرقت دارای انواع متعددی می‌باشند که در ادامه به معرفی آن‌ها خواهیم پرداخت.

قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی

انتخاب قفل اثر انگشتی بر روی درب ضد سرقت یک انتخاب هوشمندانست. با وجود این نوع قفل به راحتی می توانید ورود و خروج هر شخصی به ساختمان را کنترل نمایید. قفل اثر انگشتی کاداس قابلیت ذخیره ۱۰۰ اثر انگشت را برای شما میسر می‌کنند.

بدلیل وجود سیستم ضد سرقت دستگیره درب اثر انگشتی امنیت ساختمان شما چند برابر خواهد شد. در صورت ورود اثر انگشت نامعتبر به طور متوالی یا تلاش برای ورود و ضربه زدن به قفل یا درب سیستم آلارم در به صدا در خواهد آمد و قفل برای مدتی از کار خواهد افتاد. قیمت قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی با توجه به دیگر امکانات و ویژگی‌هایی از قبیل آلارم هشدار، سیستم ضد شوک، سیستم حریم و … قفل تعیین می‌شود.

قفل الکتریکی درب ضد سرقت مدل L7
خرید بهترین قفل الکتریکی و قیمت قفل درب ضد سرقت اثر انگشتی L7 کاداس

قفل رمزدار درب ضد سرقت

قفل رمزدار درب ضد سرقت به دلیل سادگی و مقرون به صرفه بودن یکی از متداول ترین انواع قفل دیجیتال است. به سادگی یک گذرواژه تنظیم کنید تا از آن برای ورود به خانه یا محل کار خود استفاده شود. با استفاده از قفل ضد سرقت رمزی دیگر نیاز به حمل کلید یا کارت نخواهید داشت، اما اگر در خانواده افراد مسن یا کودکانی هستند، که از به خاطر سپردن رمز عبور عاجز می‌باشند، استفاده از این نوع قفل توصیه نمی‌شود.

قفل ضد سرقت رمزدار دیجیتال دارای چندین ویژگی اضافی از جمله راه اندازی گذرواژه های مجازی هستند. این گزینه اطمینان می دهد که رمزعبور واقعی شما هنگام تایپ کردن روی صفحه کلید قابل مشاهده و در دسترس افراد متجاوز قرار نخواهد گرفت. قفل رمزی درب ضد سرقت دیجیتال محدودیت زمانی را تعیین می کنند که می توانید برای موثر بودن رمز عبور تعیین کنید. به این ترتیب که پس از تعدادی از تلاش های ناموفق برای انتخاب رمز ، به شما اطلاع داده می شود.

قفل کارتی درب ضد سرقت

قفل کارتی تنها به افرادی اجاره دسترسی به ساختمان را می‌دهد، که دارای یک کارت مغناطیسی باشند. استفاده از این قفل‌ها عموما در بسیاری از هتل‌ها رواج دارد. در قفل هتلی عموما از چند کارت برای دسترسی مهمانان و کارکنان استفاده خواهد شد. امکان تعریف ۱۰۰ کارت برای قفل کارتی کاداس وجود دارد. در این نوع قفل ها ساعت و تاریخ ورود و خروج به ساختمان ثبت خواهد شد، بدین ترتیب امکان کنترل بر روی وردوی ساختمان میسر خواهد شد. قیمت درب ضد سرقت کارتی با توجه به مدل و تکنولوژی‌های به کار رفته در طراحی انواع قفل متفاوت می‌باشد.

اولین قدم در خرید قفل هوشمند درب ضد سرقت تعیین عملکرد اصلی است. به عنوان مثال ، قفل انتخاب شده برای راهرو و درب داخلی به بالا بودن امنیت و مقاومت همچون درب اصلی نیاز ندارند. قفل درب ضد سرقت که در ورودی یک ساختمان نصب می‌شود و امکان هجوم سارقین به آن وجود دارد، باید از امنیت و دوام بالایی برخوردار باشد.

دستگیره دیجیتال درب ضد سرقت؛ قفل دیجیتال با دستگیره

درب‌های ضد سرقت موجود در ایران دارای انواع مختلفی‌ست، درب ضد سرقت ترک، درب ضد سرقت ایرانی و درب ضد سرقت چینی. که در این میان درب ضد سرقت ترک و ایرانی ار لحاظ کیفیت و قیمت در یک حد می‌باشند اما درب ضد سرقت ترک از کیفیت بالاتری نسبت به بقیه درب‌ها قرار دارد.

دستگیره دیجیتال بر روی درب‌های ذکر شده قابل نصب می‌باشد، اما شاین ذکر است که نصب قفل با دستگیره بر روی درب ضد سرقت چینی توصیه نمی‌شود. بدلیل اینکه با نصب دستگیره دیجیتال درب ضد سرقت سیستم مرکزی ضد سرقت درب از کار خواهد افتاد و کارایی خود را از دست می‌دهد.

قیمت قفل درب ضد سرقت ایرانی

قیمت یا هزینه همیشه یکی از مهمترین نکات است. به طور سنتی ، با افزایش قیمت قفل دیجیتال درب ضد سرقت، انتخاب درجه بالاتری وجود دارد و در کنار آن گزینه های اضافی در سبک ها و ویژگی ها وجود دارد. بنابراین با توجه به نیاز خود اقدام به انتخاب و خرید بهترین قفل الکترونیکی درب ضد سرقت نمایید، تا با خیالی آسوده و آرامش بیشتر اوقات خود را در کنار خانواده و دوستان سپری نمایید.

نظر خود را ثبت کنید